آکوا سرویس

جکوزی گرد شیشه ای درویلا

اگر در ویلای خود استخر شیشه ای کار گذاشته اید، جکوزی شیشه ای هم یک پیشنهاد ویژه برای شما می باشد که علاوه بر زیبایی که به محیط شما می دهد باعث می شود هم زمان بعد از شنا کردن در استخر بتوانید از جکوزی هم نیز استفاده کنید. جکوزی های شیشه ای را می توانید در مدل های گرد،مستطیلی و مربع بسازید. حتی می توانید فقط یک وجه از دیوار جکوزی را از شیشه کار بگذارید که در هر صورت نمای بسیاز جذاب و فوق العاده ای را برای محیط شما به وجود می آورد.

ساخت جکوزی شیشه ای

برای ساخت جکوزی باید از شیشه های مقاوم و محکم استفاده کنید که دربرابر فشار آب و دمای مختلف محیط مقاوم باشد که شیشه سکوریت بهترین گزینه می باشد.این شیشه ها به دلیل  ضخامت های مختلفی که دارند که باعث استحکام بیشتری می شوند برای ساخت استخر شیشه ای و جکوزی استفاده می کنند.جکوزی شیشه ای هم مانند استخر های شیشه ای از چند پوشش مجزا تشکیل شده اند که به صورت جداگانه نصب می شوند.

جکوزی گرد شیشه ای درویلا

از چه نوع شیشه ای برای جکوزی استفاده می کنند؟

شیشه ی استفاده شده برای جکوزی گرد شیشه ای درویلا باید از استحکام بالایی برخوردار باشد تا در برابر ضربه های سنگین ناگهانی مقاوم و نشکن باشد. شیشه سکوریت مناسب ترین شیشه برای ساخت استخر شیشه ای جکوزی شیشه ای و … می باشد که علاوه بر زیبایی و درخشنگی که دارد خیال صاحبان را از این بابت راحت می کند.

این مدل از شیشه باعث می شود اگر به طور ناگهانی شکسته شود خرده شیشه های آن خورد نمی شود و به صورت تکه ای می باشد تا جان کسی به خطر نیفتد این یک دلیل اصلی است که شیشه های سکوریت را برای استفاده از جکوزی شیشه ای استفاده می کنند.

جکوزی گرد شیشه ای درویلا

نصب مناسب جکوزی

نصب جکوزی شیشه باید توسط یک فرد ماهر و کاربلد نصب شود تا باعث نشتی و آب بندی جکوزی نشود و تمام مراحل با دقت بالایی انجام شود.برای این کار می توانید با گروه ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما مشاوره های رایگان دریافت کنید.

فنگ شویی مناسب

جکوزی برای هر مکانی مناسب نمی باشد برای همین سعی کنید قبل از ساخت حتما از افراد متخصص مشاوره بگیرید و بعد تصمیم به ساخت کنید.جکوزی شیشه ای بیشتر در خانه های لوکس که مدرن هستند ساخته می شوند. با توجه به این که این المانها فضا را بسیار دلباز و بزرگ نشان می دهند، می توانید فضای کمتری برای سایر قسمت های حمام و سرویس بهداشتی در نظر بگیرید

جکوزی گرد شیشه ای درویلا

ظرفیت جکوزی

ظزفیت جکوزی ها با توجه به پیشنها و نظر مشتری ساخته می ششوند. جکوزی های یک نفره را بیشتر در حمام ها میسازند. مدل دیگر جکوزی های بیشتر از 2 نفر می باشد که با توجه به نظر مشتری و کاربرد آن متفاوت می باشد. اما هر طرح و مدلی که مدنظرتان باشد را می توانید با ظزفیت دلخواه سفارش بدهید تا برای شما آماده کنند.

تجهیزات ساخت جکوزی

تجهیزات ساخت جکوزی، متنوع و زیاد می باشند. از این تجهیزات می توانید به  پمپ جکوزی، فیلتر تصفیه جکوزی، جت جکوزی، هیتر جکوزی، اسکیمر و تجهیزات روشنایی و… را نام برد و به آنها اشاره کرد.از پمپ جکوزی برای اینکه آب در جریان باشد استفاده می کنند. پمپ های جکوزی سرعت بسیاری دارند و این قابلیت را دارند که به سرعت آب را وارد و خارج کنند. از فیلتر تصفیه برای گرفتن گرد و غبار و کثیفی های جکوزی استفاده می شود که شفاف سازی آب را برعهده دارد.

اگر شماهم می خواهید یک جکوزی شیشه ای جذاب داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از آنها مشاوره های رایگان برای ساخت و ساز جکوزی استفاده کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شبکه های زیر در ارتباط باشید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟