آکوا سرویس

اصول طراحی و ساخت استخر در ویلا

یکی از دلایلی که باعث می شود ویلای شما بیشتر ویلاهای دیگر به چشم بیاید. طراحی استخر شیشه ای در ویلا می باشد. ویلاهایی که در شمال ساخته شده اند و در آن از استخر های شیشه ای استفاده کرده اند جز لاکچری ترین ویلا ها شمرده می شوند. به دلیل اینکه ویلاهای استخردار شمال، زیباتر به نظر برسند، هم مدل طراحی استخر باید متفاوت و استاندارد باشد و هم زیباترین طراحی‌ها برای اطراف استخر در نظر گرفته شود. اهمیت محوطه سازی، به ویژه برای استخر روباز در حیاط ویلا یا باغ ویلا بیشتر است.

نکات مهم در طراحی استخر ویلا

اصول طراحی و ساخت استخر در ویلا جز مواردی است که باید حتما از چند کارشناس مشاوره گرفت و طبق تجربه و حرف آنها شروع به ساخت کرد. زیرا استخر های شیشه بخاطر ماهیت شیشه باید در ساخت آنها خیلی توجه داشته باشید تا از نظر آب بندی و فیلتراسیون به مشکل برنخورد.پس بهتر است از تیم حرفه ای و کاربلد برای ساخت استخرخود استفاده کنید.

اصول طراحی و ساخت استخر در ویلا

داشتن بودجه

بعد از طراحی استخر از کارشناسان بخواهید تا قیمت اصلی را به شما اعلام کنند تا ببنید می توانید از پس مخارج آن بر بیاید یا نه و بعد اقدام به ساخت آن بکنید.

 طراحی استخر ویلا متناسب با نیاز افراد خانواده

یکی از نکاتی که در طراحی استخر ویلا باید به آن توجه کنید این است که چطور می خواهید از استخر استفاده کنید. طراحی استخر برای بازی و شنای کودکان با اصول طراحی استخر برای شنای بزرگسالان متفاوت است. اگر بودجه کافی در اختیار دارید می‌توانید استخر مخصوص کودکان در محوطه ویلا ایجاد کنید. این استخرها عموماً عمقی کمتری دارند و خطرناک نیستند.

طراحی مدل استخر

براساس بودجه ای که در نظر دارید می توانید طرح خود را انتخاب کنید و آن را یکی دیگر از نکات طراحی استخر ویلا، تعیین مدل و طرح استخر است. بر اساس بودجه مالی خود، نمونه کارهای پیمانکار و ایده‌هایی که در نظر دارید می‌توانید استخر ویلای خود را طراحی کنید. ممکن است استخرهای بتنی یا استخرهای ساخته شده از مواد مقاوم رزینی در نظر داشته باشید؛ اگر می‌خواهید استخر شما در طولانی مدت، ثبات و پایداری خود را حفظ کند، حتماً باید استخرهای بتنی سفارش دهید. ساخت این استخر به زمان زیادی نیاز دارد.

اصول طراحی و ساخت استخر در ویلا

در نظر گرفتن فضای موجود

یکی از اصول مهم در طراحی استخر ویلا در نظر گرفتن فضای موجود برای ساخت استخر است. ارزیابی دقیق فضا به شما کمک می‌کند تا بتوانید طراحی ابعاد استخر را به دقت انجام دهید. به این ترتیب از هدر رفتن بودجه مالی برای ساخت استخر، خرید لوازم و مصالح جلوگیری می‌کنید. تمام مراحل ساخت و طراحی استخر برای ویلا را به پیمانکاران با تجربه واگذار کنید

هزنه ساخت ویلا به چه عواملی بستگی دارد؟

برای ساخت استخر شیشه ای حتما با یک مشاور و کارشناس حرفه ای صحبت کنید تا آنها راهنمایی کامل را درباره استخر و ساخت آن به شما بگویند و راحت تر تصمیم به ساخت داشته باشید.اگر با تصمیمات درست شروع به ساخت کنید از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید و در مدت زمان کمتری به آنچه می خواهید می رسید.هزینه ساخت به عواملی مانند آب بندی استخر شیشه ای و سیستم فیلتراسیون به علاوه مهم تر از همه نوع و طرح شیشه بستگی دارد.

اصول طراحی و ساخت استخر در ویلا

اگر شما هم تصمیم به ساخت استخر شیشه ای دارید می تواید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟