آکوا سرویس

حصار استخر شیشه ای چیست؟

حصار استخر شیشه ای چیست؟ حصار استخر شیشه ای بیشتر در حیاط ویلا استفاده می شود. زیرا کمک به افراد مسن است که هنگام رفتن به استخر شنا بتوانند به راحتی با استفاده از این حصار ها به داخل استخر بروند. و حتی برای کودکان هم نیز بسیار مهم است. شما می توانید با استفاده از چراغ های تزئینی بین این نرده ها در شب فضای زیبایی را برای خود و مهمان هایتان رقم بزنید.

حصار شیشه ای استخر در باغ

از شیشه برای حصار دور استخر به دلیل شفافیت و زیبایی که دارد استفاده می شود و شما می توانید بدون نگران بودن، بگذارید فرزندانتان به راحتی شنا کنند و از دور آن ها را تماشا کنید و لذت ببرید. خوبی این نرده ها این است که به راحتی هر لکی روی آن قرار بگیرد پاک می شود و دیگر نمی خواد نگران کثیف شدن آن ها بشوید.

حصار استخر شیشه ای چیست؟

ایمنی حصار شیشه ای

برای شما هم حتما این سوال پیش آمده است که هنگام زدن حصار شیشه ای نگران شکستن آن یا آسیب رسیدن به افراد هنگام شنا هستید. بهتر است خیالتان را از این بابت راحت کنیم. حصار استخر های شیشه ای با استفاده از بهترین نوع شیشه ها سکوریت و لمینت استفاده می شود. کاملا در زمین پیچ می شود و در برابر هر ضربه مقاومت بالایی دارد پس خیالتان راحت هیچ گونه اتفاقی در این باره نخواهد افتاد. اما به این نکته توجه داشته باشید بهتر است این کار را به دست کسانی بسپارید که متخصص این کار هستند و سابقه کاری بالایی دارند تا دیگر نگران خطرات احتمالی نشوید.

حصار شیشه توسط چه کسی نصب می شود؟

هر نصاب ماهر باید بتواند کار را به صورت حرفه ای انجام دهد. فقط یک نصاب بیمه شده و دارای مجوز استخدام کنید تا مطمئن شوید که نصب تمام مقررات تعیین شده را رعایت می کند. به این ترتیب، حصارکشی به احتمال زیاد توسط شورای محلی تایید خواهد شد. یک نصاب حرفه ای به راحتی و سریع نرده ها را نصب می کند. پس، می توانید سریعتر از استخر استفاده کنید.

حصار استخر شیشه ای چیست؟

چه نوع سطوحی از نصب حصار شیشه ای استخر پشتیبانی می کند؟

چندین نمونه های زیادی از سطوح وجود دارد که می توانید حصار شیشه ای را در اطراف استخر نصب کنید. فقط بایدبه طور دقیق چند سوراخ در کاشی یا بتن دریل کنید و پایه ها را با دوغاب سیمانی مخصوص محکم کنید.

حصار استخر را می توان در چمن ها و بستر باغ ها نیز با کمک پدهای بتنی نصب کرد. اگر قصد دارید نرده را روی عرشه چوبی نصب کنید، از نوع خاصی از پایه ها برای نصب ایمن پایه های نرده استفاده خواهید کرد.

آیا می توانم پانل های شیشه ای رنگی را برای حصار استخر خود نصب کنم؟

در حالی که شیشه شفاف محبوب ترین نوع شیشه برای حصار استخر است، می توانید از شیشه های رنگی به رنگ دلخواه خود نیز استفاده کنید. همچنین بسته به رنگ مورد نظر شما قابل روکش هستند.

حصار استخر شیشه ای چیست؟

اگر شماهم برای استخر شیشه ای که در باغ و خانه تان دارید میخواهید از نرده های ساده و شیشه ای استفاده کنید غافل نشوید، کارشناسان ما راهنمایی های کامل را در اختیار شما می گذارند و به راحتی می توانید نرده های زیبایی را در اطراف استخرتان کار بگذارید. راهای ارتباطی: 

02155958384 و 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟