آکوا سرویس

پالوداریوم شیشه ای

تاحالا شده از جلوی مغازه هایی که آکواریوم می فروشند رد بشوید حتما شیشه ها و آکواریوم های کوچکی را دیده اید که در آن گیاهان زیادی هستند و ماهی های آبزی در آن قرار دارند. که به آنها پالوداریوم شیشه ای می گویند و طرفداران زیادی دارند و امروزه در اکثر خانه ها نیز وجود دارد. این پالوداریوم ها به دکوراسیون خانه نیز خیلی کمک می کنند و جلوه منزل شما را چندیدن برابر می کنند. که در ادامه در مورد آنکه چه نوع گیاهانی می توانید استفاده کنید صحبت خواهیم کرد.

پالوداریوم شیشه ای چیست؟

پالوداریوم یک نوع از آکواریومی است که در آن گیاهان زمینی، گیاهان آبزی و آبزیان وجود دارد. نگهداری آن نسبت به آکواریوم آسان تر است. برای انتخاب گیاهان و موجودات باید دقت کافی داشته باشید که چه نوع را انتخاب می کنید که آنها بتوانند مراقب خود باشند و نیاز به توجه بیش از حد شما نداشته باشند. پالوداریوم ها تفاوتی که با آکواریوم ها دارند در آن است که می توانید از ماهی های آب شیرین، خرچنگ، میگو و حتی لاک پشت را می توانید در آن استفاده کنید.

پالوداریوم شیشه ای

از چه نوع گیاهی برای پالوداریوم استفاده کینم؟

گیاهان زیبا و مختلفی برای انتخاب یک پالوداریوم وجود دارند. که شما می‌توانید از بین گونه های آبزی و نیمه آبزی هرکدام را دوست دارید انتخاب کنید. در انتخاب گیاهان باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

  1. مخزن پالوداریوم ما چه اندازه است.
  2. چند درصد از توجه روزانه یا هفتگی شما صرف نگهداری از پالوداریوم خواهد شد.
  3. در صورت استفاده از جانوران در پالوداریوم، انتخاب گیاهان نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بنابراین به نیاز های حیوانات نیز باید توجه کنید.

بیشتر مردم درگیر آن هستند ک چه نوع گیاهانی خریداری کنند که مراقبت آنها راحت و مشکل نباشد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که گیاهان که می خرید و می خواهید در کنار حیوانات بگذارید با هم سازگاری داشته باشند. چون بعضی از گیاهان برای حیوانات ممکن است مضر باشند. یا از گیاهان به عنوان غذا استفاده می کنند و شما باید همیشه مشکل عوض کردن گیاهان را داشته باشید. پس در این مورد باید خیلی دقت داشته باشید و حتما قبل از خرید گیاهان و حیوانات تحقیق لازم را داشته باشید.

پالوداریوم شیشه ای

چه حیواناتی برای پالوداریوم مناسب است؟

اگر شما می خواهید از حیوانات و گیاهان مختلفی استفاده کنید باید تمام جوانب رو در نظر بگیرید و گیاهان و حیواناتی را انتخاب کنید که با یکدیگر ارتباط داشته باشند تا درطی ماه به مشکل برنخورید. بیشتر ماهی ها و گونه های آب شیرین را می توانید در پالوداریوم خود با توجه به نکته ها در آن جای بدهید.

  1. حتما توجه داشته باشید  که همه آنها با همان PH، دما و سختی آب رشد می‌کنند.
  2. نکته ای که باید مراقب باشید و به آن توجه کنید  این است که حیوانات پالوداریوم شما هیچ یک از آبزیان را به عنوان غذا یا بالعکس مشاهده نکنند .

انواع ماهی دانیو، گورامی ها ، گوپی ها ، مولی ها و فرشته ماهی، هر کدام از این ماهی ها را که انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که همه آنها با همان PH، دما و سختی آب رشد می کنند. حلزون ها، میگوها، و خرچنگ های غیدلر نیز از نوعی هستند که می توانند ارتباط خوبی با یکدیگر داشته باشند. دوزیستان و خزندگانی چون مارمولک ها، لاک پشت ها، قورباغه ها و مارها نیز می‌توانند گزینه های مناسبی برای افراد خاص پسند باشند.

پالوداریوم شیشه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.  

02155958384  و  09205958384  

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟