آکوا سرویس

کف شیشه ای نشکن

از زمان قدیم تا حال  شیشه جایگاه مهمی در زندگی مردم و همچنین ساختمان ها داشته است. در گذشته از شیشه عموما در نمای ساختمان و پنجره ها استفاده می شد. با پیشرفت تکنولوژی و تولید شیشه های سکوریت و شیشه لمینیت کاربرد های دیگری نیز برای شیشه بوجود آمد.

ویژگی های کف شیشه ای

 خاصیت شیشه شکست پذیری آن است. اما با پیشرفت تکنولوژی شیشه هایی تولید شد که مقاومت آن بسیار بالاتر از شیشه های خام معمولی می باشد. در عموم مردم شیشه نشکن به شیشه ای گفته می شود که شکسته نمی شود، اما این باور اشتباه است.

شیشه سکوریت مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد اما باز هم به همان دلیل ماهیت خود طی فشار بالا شکسته و به قطعات کوچک تبدیل می شود. این قطعات بسیار ریز با کنارههای ساییده شده صیقلی است که در صورت برخورد با پوست آسیبی واردنمی کند.

کف شیشه ای نشکن

در ساخت و ساز های جدید ساختمان ها،معماران سعی می کنند از تکنولوژی برای ساخت استفاده کنند و روش های قدیمی را کنار بگذارند. کف شیشه ای نشکن یکی از نوع جدید کف در ساختمان ها است که شما می توانید با ساخت آن یک تجربه جدید در قدم زدن را امتحان کنید. از کف های شیشه ای در راه روی پاساژ ها ،نمایشگاه و… در طرح و انوع مختلف استفاده می کنند.

کاربرد کف شیشه ای

این نوع کف در مکان ها و سازه های مختلف کاربرد دارد. برای مثال از کف شیشه ای برای رستوران های بزرگ استفاده می کنند که جذابیت آن مکان را چند برابر می کند که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

راه پله شیشه ای

حتی از شیشه می توانیددر ساخت راه پله هم استفاده کنید. و حتی می توانید از چوب هم کار کنید و شیشه را بین چوب قرار بدهید تا ایمنی بالاتری داشته باشد و مقاوم باشد. این آیتم جذاب نمای خیلی شیکی به ساختمان شما می دهد.

کف شیشه ای نشکن

خصوصیات کف های شیشه ای

پله های شیشه ای همانند کفپوش های چوبی و … امنیت بالایی دارند و به اندازه کف هایی که توسط تیر های چوبی ساخته می شوند محکم و مقاوم می باشند. کف های شیشه ای به صورت چند لایه نصب می شوند و در یک چهارچوب آلومینیومی قرار می گیرند و این مسئله امنیت کف های شیشه ای را افزایش می دهد.

کف های شیشه ای طوری ساخته می شوند که برای ماآسیب نداشته باشد زیرا به دلیل آنکه رفت آمد بر روی آن زیاد است باید حواستان باشد که از چه متریالی استفاده می کنید تا به مشکل برنخورید تا برایتان هزینه بر نباشد.

کف شیشه ای نشکن

مزایا استفاده از شیشه در کف ساختمان

  • صرفه اقتصادی
  • طراحی جذاب و زیبا
  • مقاومت و ایمنی بالا
  • ظاهری براق و نورانی
  • عبور نور
  • عایق حرارتی
  • نظافت آسان
  • تنوع در ابعاد

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه ما از طریق شماره های 02155958384  و  09205958384 در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟