آکوا سرویس

 مزایای بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای در دنیای امروزه در بیشتر ساختمان های مسکونی دیده می شود. علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که دارند فضای بسیار زیبا و امنی را برای افراد خانواه ایجاد می کنند،  مزایای بالکن شیشه ای بسیار زیاد است. بالکن ها در ارتفاع هستند به همین خاطر اغلب افرادی که فرد کوچک و یا سالمند در خانه دارند طرفداران پر و پا قرص این مدل از بالکن شیشه ای می باشند.

بالکن های شیشه ای به دو مدل شناخته شده اند. احتمال دارد از کف تا سقف بالکن تمام شیشه کارشده باشد. که اگر این طور باشد یک ریل بر روی کف و بر روی سقف نصب شده است و مدل دیگر از روی نرده ی بالکن ریل نصب می شود و تا سقف ادامه دارد.

چند نمونه از مزایای بالکن شیشه ای

باید از بالکن ها به عنوان تنها فضایی که با محیط بیرون خانه در تماس هستند به نحو درست و زیبایی از آن استفاده کرد. اما در گذشته خیلی روی این موضوع کار نمی کردن، ولی امروزه خوشبختانه افراد زیادی به نمای ظاهری منزلشان اهمیت زیادی می دهند و توجه خاصی به تمام فضای خانه دارند. و بیشتر افراد از شیشه برای بالکن و تراس خب به عنوان دکوراسیون استفاده می کنند که نمای خیلی جذابی به محیط خانه شان می دهد.

 مزایای بالکن شیشه ای

شیشه بخاطر جلوه زیبایی که دارد باعث می شود همه چی چندین برابر زیباتر نشان داده بشود. و به دلیل شفاف بودن آن نور به راحتی می تواند از آن عبور کند. با این راه حل مشکل پوشاندن بالکن با شیشه به راحتی حل می شود. شما می توانید با استفاده از بالکن شیشه ای خود را بپوشانید ولی از نور طبیعی بهرمند شوید.

بالکن شیشه ای چند نوع است؟

بالکن های شیشه ای به دو صورت ثابت و متحرک قابل اجرا هستند، افرادی که مایل هستند از بالکن خود در تمامی فصول سال استفاده کنند ، می توانند از نوع متحرک  انتخاب می کنند ، در بالکن شیشه ای متحرک تمام پنل ها باز می شود و در صورت لزوم مجدد به شکل دیوار شیشه ای کنار هم قرار می گیرند.

 مزایای بالکن شیشه ای

اما در بالکن شیشه ای ثابت فرق می کند، اسلایدهای شیشه ای کنار هم قرار داده می شوند ولی قابلیت اینکه شما بتوانید آن را حرکت بدهید وجود ندارد. فقط پنل اول که نقش درب بالکن را دارد متناسب با شرایط بالکن به صورت لولایی و یا کشویی باز و بسته می شود.

  • عایق های مناسب و خوبی در برابر آلودگی های صوتی هستند
  • باعث وارد شدن  نور طبیعی به داخل می شوند
  • عایق مناسبی برای استفاده در سرما و گرما می باشند
  • از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری می کنند
  • به راحتی و با یک دستمال مرطوب به آسانی تمیز می شوند
  • نصب آسانی دارند و در کمترین زمان بهره برداری می شوند
  • از ورود اشعه ی ماورابنفش به داخل جلوگیری می کند
  • نمای بسیار زیبایی به ساختمان می دهد
  • باعث افزایش قیمت ملک می شود
  • محیطی امن را برای افراد به وجود می آورد
  • ماندگاری بالایی دارد
  • هنگام نصب نیاز به تخریب نمی باشد و نصب آن روکار می باشد

 مزایای بالکن شیشه ای

شماهم اگر می خواهید از فضای بالکن که در خانه تان است به خوبی استفاده کنید و از دیدن منظره آن لذت ببرید؟ پیشنهاد ما این است که از شیشه برای بالکن خود استفاده کنید. که در بالا در مورد مزایای آن باهم دیگر صحبت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155958384  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟