آکوا سرویس

ویژگی و معایب بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای معایب زیادی ندارد. در ساخت شیشه بالکنی باید حتما از شیشه های سکوریت و یراق آلات اورجینال استفاده کرد، وقتی از این نوع شیشه استفاده می کنید از نظر ماندگاری و ایمنی خیالتان راحت خواهد بود، اما اگر این طور نباشد به مشکل بر می خورید. بهتر است بدانید که اگر شیشه بالکنی طبق برنامه و به طور صحیح نصب شود، ماندگاری بالایی خواهد داشت. پس پیشنهاد می شود از شیشه های مناسب برای بالکن شیشه ای خود استفاده کنید تا زیبایی را در کنار امنیت داشته باشید.

سعی بر این داشته باشید که با شرکت های کاملا معتبر همکاری داشته باشید که از مواد درجه یک و با کیفیت در ساخت بالکن شیشه ای استفاده کنند. و برای نصب شیشه از افرادی که در این کار ماهر هستند استفاده کنند. زیرا چون بالکن در ارتفاع بالا قرار دارد باید حتما از ایمنی بالا و کافی برخوردار باشند تا هیچ اتفاق ناگواری برای افراد پیش نیاید.

نصب شیشه بالکن

چگونگی نصب شیشه نکته خیلی مهمی می باشد که باید در نصب آن دقت  بالایی داشته باشید ،بهتر است که شما مشاوره از شرکت های متخصص داشته باشید .چون که این شرکت ها تمامی محصولات خود را با گارانتی به مشتریان تحویل می دهند.

ولی در هر صورت ،تمام محصولات دارای معایب و مزایایی می باشند و با وجود چند عیب کوچک در محصول نمی توان از مزایای بی نظیر آن چشم پوشی کرد.در اصل مزایای بالکن شیشه ای اینقدر زیاد است که معایب کم آن به چشم نمی آید.

ویژگی و معایب بالکن شیشه ای

 

یکی از نمونه معایب شیشه بالکن شکننده بودن آن است. شکننده بودن بالکن شیشه ای در مواقعی است که از شیشه های غیر استاندارد و غیر مناسب استفاده شده باشد،که با برخورد ضربه های اشیا سنگین و یا متغییرات جوی کیفیت خود را از دست می دهد و شکسته می شود. پس سعی داشته باشید با استفاده از شیشه های سکوریت و لمینت بهترین بالکن شیشه ای را بسازید ، با این کار ماندگاری و طول عمر بالکن شیشه ای را تضمین می کنید.

نظافت شیشه

یکی از معایب دیگر نظافت شیشه بالکن می باشد که با بارش و باد کثیف می شود و این چیز طبیعی می باشد که می تواند آن را با کمک مواد شوینده هر چند وقت یکبار تمیز کرد. برای تمیز کردن شیشه بالکن به سمت داخل می توانید از نردبان و یک دستمال مرطوب جهت نظافت استفاده کنید.اما تمیز کردن شیشه ها به سمت بیرون ،کار را دشوار تر می کند برای این کار می توانید شیشه ها را جمع کنید بشورید و سپس در جای خود قرار بدهید این در صورتی است که شیشه های شما ثابت نباشد.

اما اگر وقت کافی برای نظافت شیشه ها را  ندارید و تمیز کردن آن برایتان مشکل است . می توانید هنگام سفارش شیشه بالکن ، از شیشه های نانو و یا خود تمیز شونده استفاده کنید ، این شیشه ها به دلیل آب گریزی خود به خود تمیز می شوند و لک نمی شوند.

ویژگی و معایب بالکن شیشه ای

ویژگی بالکن شیشه ای تاشو

  • این مدل شیشه را می توانید با هر سایزی که بخواهید سفارش بدهید هیچ محدودیتی در سایز  آن نیست .
  • بالکن های شیشه ای در انواع اشکال هندسی گرد و زاویه دار قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.
  • در صورت بسته بودن دیوار های شیشه از ورود هر گونه گرد غبار جلوگیری می کند.
  • در بین شیشه ها هیچ فاصله ای وجود ندارد و با استفاده از نوار شیشه ها در هم قفل می شود.
  • جلو گیری از هرگونه گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند و این ویژگی می تواند در مناطق گرم و خشک مناسب باشد.
  • ازوارد شدن حشرات موذی به داخل منزل جلوگیری می کند.
  • استفاده از بالکن در هر 4 فصل مهیا می باشد.
  • شست شوی آن به راحتی انجام می شود و ماندگاری بالایی دارد.
  • جلوه جذاب زیبایی در ساختمان ایجاد می کند.

ویژگی و معایب بالکن شیشه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های 02155958384  و 09205958384  با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟